Hatékonyságnövelés az ügyfélkapcsolatokban
Fókuszban az ügyfél.
Mitől lesz sikeres az ügyfélkapcsolatok menedzsmentje? Mi kell ahhoz, hogy beválthassa a hozzá fűzött reményeket? Milyen célokat lehet és érdemes kitűzni?
Tapasztalt kollégáink révén ügyfeleinknek segíteni tudunk az ügyfélkapcsolati stratégia meghatározásában, konkrét projektekké, akciókká történő lebontásában a stratégiai szinttől az operatív szintig, az ezek megvalósításához szükséges szoftverek és partnerek kiválasztásában, a bevezetéssel járó változásmenedzsmentben, konkrét marketingakciók megtervezésében, valamint az eredmények mérésében. Mindezt az egyes projekteket, akciókat összefogó egységes programmenedzsmenttel támogatjuk.
Képességek és lehetőségek
Ügyfélközpontúság vagy profitmaximalizálás? Hogyan biztosítható ezek összhangja? Segítünk felfedezni, hogy ügyfelünk milyen meglévő képességekkel és milyen lehetőségekkel rendelkezik a hatékony ügyfélkiszolgálás terén. Támogatjuk a stratégiai célok megfogalmazását és azok konkrét projektekre, akciókra, fejlesztésekre történő lebontását.
Hatékonyabb ügyfélkapcsolatok
Segítünk a hatékonyabb folyamatok kialakításában, az automatizációs lehetőségek és innovatív technológiai megoldások által elérhető erőforrás-megtakarítások felkutatásában és kiaknázásában, koordinált interakciók révén a hibalehetőségek kiküszöbölésében, s így végső soron a magasabb ügyfélelégedettség, és az olcsóbb kiszolgálás egyszerre történő elérésében.
Hatékony adatfelhasználás
Az ügyféladatok megfelelő minőségének biztosítása, az ügyfelek szegmentációja, a rendelkezésre álló adatok hatékony felhasználását megvalósító új folyamatok új szoftverek bevezetését igényelhetik. Tapasztalt kollégáink segítenek a legmegfelelőbb szoftverek és partnerek kiválasztásában.
Változásmenedzsment
Sokszor a legkisebb változás is leküzdhetetlen akadálynak tűnik.
A bevezetéssel együtt járó változások menedzsmentjével, valamint az új ismeretek elsajátításának támogatásával segítjük a konkrét projektek, akciók, fejlesztések eredményeként implementálandó új folyamatok, új szoftverek és új szemléletmód bevezetését.
Eredmények visszamérése
Segítünk a változások eredményének mérésében, az új képességek hatékony kihasználásában, szükség esetén akár konkrét marketingakciók megtervezésében, s így végső soron a hosszabb távú profitmaximalizálás biztosításában.
Egységes programmenedzsment
Az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát célzó egymással összefüggő projektek, akciók, fejlesztések összhangjának biztosítása érdekében ügyfeleink számára egységes programmenedzsmentet biztosítunk.